Hopp til hovedinnhold

VIPPS


 

Melin (endret navn til Convene) har utviklet en mobilbetalingsløsning som kan benyttes ved betaling på terminal, fakturaløsning og e-konsultasjon. Dette er en tjeneste som utvider servicetilbudet til pasientene og gir anledning til å betale med Vipps, Visa og ulike typer kredittkort. Det er enkelt å ta i bruk - krever ingen app eller nedlastning og pasienten får tilsendt en SMS med instruksjoner.

Miljøgebyr - ett tiltak for å redusere papirforbruk

Melin er stolt over å være sertifisert som Miljøfyrtårn og arbeider aktivt med tiltak som gjør driften mer miljøvennlig. Vi arbeider for å redusere bruken av papir og innfører i den forbindelse et miljøgebyr på kr 10 ved utsendelse av faktura per post med virkning fra 01.02.20. Fokus på miljø er viktig i samfunnet og i de siste årene har elektronisk mottakerformat vært en økende trend. Melin Medical lanserte elektronisk fakturavarsel allerede i 2015, og nå oppfordrer vi i enda større grad pasienten til å velge en mer miljøvennlig løsning. 

Hvordan kan pasienten motta elektronisk faktura?

Pasienten kan unngå gebyret ved å følge instruksene på melincollectors.no/miljogebyr, eller velge elektronisk mottakerformat i Pasientsky. Elektronisk fakturavarsel sendes kun på første faktura og inneholder all nødvendig betalingsinformasjon. Dersom pasienten ønsker å se faktura i sin helhet, kan vedkommende logge seg inn på pasientsky.no eller laste ned Pasientsky-appen.

Vi vil fremdeles tilby faktura på papir for de pasientene som ønsker dette, men denne vil da være belastet med et miljøgebyr. 

HVORDAN BETALE:

Etter legetimen er ferdig; tast inn fødselsdato på automaten og betal med bankkort. Dersom du ikke betaler innen utgangen av inneværende døgn på pasientsky.no vil det automatisk bli sendt ut en faktura fra convene.

Du kan be om å få regningen tilsendt mobil for mobilbetaling (gebyrfritt innen tidsfrist)

Ved e-konsultasjon (over internett) vil du få sms med betalingsinfo på mobil innen 1 døgn etter konsultasjonen.

Ved spml om utestående regninger eller feil kontakt

(Kundeservice 21 62 73 20 kunde@convene.no ).

Åpningstider

08.15-14.45 (Pasienter med time kl 8 blir hentet på venterommet)
Telefon er åpen fra 08:30-11:30 og 13-14.

Adresse

Ullern Legesenter
Hoffsveien 48
Last ned easypark-app på mobil for å lettere kunne forlenge/avslutte parkering. Med denne linken oppgis det å få 30 kr i gratis parkering.
http://invite.easypark.net/QlZe/pH4czl1FFv
Kode for easypark på område er 9712

Vis kart

Kontakt oss

Ullern Legesenter
Hoffsveien 48
0377 Oslo

Telefon: 22511100
Faks: 22506254