Kontorets målsetning om god service
Vårt mål er en kvalitetsmessig god helsetjeneste. Dette innebærer god service til våre listepasienter ved at våre helsesekretærer er tilgjengelig i ekspedisjonen, på lab.en og på telefon samt at vi er tilgjengelig gjennom vår internett-side og SMS-tjeneste. Vi ønsker også at de som kontakter kontoret skal bli møtt med et smil og vennlighet. Videre at legene forsøker gi de som er tilknyttet fastlegelistene trygghet for at helseproblemene blir fulgt opp slik retningslinjer og medisinske anbefalinger legger opp til.
Når du registerer at vi ikke lykkes med dette ber vi om at du gir oss beskjed, enten ved direkte kontakt med ekspedisjonen eller via SMS. Gjennom SMS-tjenesten kan du formidle dine reaksjoner og ønsker helt uavhengig av kontorets åpningstider.
Vi håper at disse måtene å kommunisere på skal gi deg mulighet til å kontakte oss på en måte du synes er til hjelp for deg.